MyOpel nedir?

MyOpel bir Opel'i bir adım daha ileri götürür. myOpel, Opel'inizle ilgilenmeyi sizin için kolaylaştırır, Opel'iniz için mükemmel şekilde tasarlanmış bireysel teklifler sunar
 

MyOpel kimler içindir?

Müşterilerimiz için özel hazırlanmış myOpel, Opel kullanan herkes içindir.
 

MyOpel ücretsiz mi?

Evet, myOpel tüm Opel sürücüleri için ücretsizdir.
 

MyOpel'den en iyi şekilde nasıl yararlanabilirim?

Sizi ve Opel'inizi ne kadar iyi tanırsak, hizmetlerimizi ve içeriğimizi de sizin için o kadar iyi ayarlayabiliriz. Aracınızı myOpel hesabınıza ekleyin, profilim bölümündeki bilgilerinizi girin, bayi bulucu ile tercih ettiğiniz bayiyi seçin ve sizinle nasıl iletişime geçeceğimizi bize bildirin.
 

Opel tekliflerini nerede bulabilirim?

Tekliflerimizi giriş yaptıktan hemen sonra "Genel Bakış" sayfasında bulabilirsiniz. Bize arabanız ve tercih ettiğiniz servis hakkında biraz bilgi vermişseniz, gördüğünüz teklifler size ve Opel'inize özel olacaktır.
 

Bu teklifleri nereden alabilirim?

Tekliflerimizi herhangi bir Opel Yetkili Servisinden alabilirsiniz. Bayi bulucumuzda size en yakın Opel Yetkili Servisini bulabilir ve tercih ettiğiniz bayi olarak profilinize kaydedebilirsiniz.

Servis Hatırlatıcı ne içindir?

Servis Hatırlatıcı, aracınız için herhangi bir inceleme yapılması durumunda sizi bilgilendirmek için bir araçtır. Giriş yaptıktan sonra, Opel'in’nizin şasi numarası girmeniz yeterlidir.
 

Servis Hatırlatıcı nasıl çalışır?

Tek ihtiyacımız olan araç belgelerinizden  araç şasi numarasıdır. Bu şekilde Opel'inizin ne zaman kayıtlı olduğuna göre servise ihtiyacı olan zamanı belirleyebiliriz. Bu hizmeti etkinleştirmek istiyorsanız, aracınızı myOpel hesabınıza eklerken araç şasi numaranızı da ekleyin. Profilim bölümündeki iletişim tercihlerinizi belirleyerek sizinle iletişim kurmamıza izin verdiğinizden emin olun.
 

Aracımı ne kadar sıklıkla servise götürmem gerekir?

Servis aralıkları her modele göre değişir, ancak aracınız için önerimizi kullanım kılavuzunda bulabilirsiniz. Hala emin değilseniz, lütfen bir Opel Yetkili Servisine başvurun; size yardımcı olmaktan mutluluk duyarlar.
 

Çevrimiçi Hizmet İsteğini ne için kullanabilirim?

Bu aracı, bir Opel Yetkili Servis ile randevu için kullanabilirsiniz. Ayrıca, aracınızın neye ihtiyacı olduğunu önceden bildirmelerini sağlayabilirsiniz, böylece bir sonraki ziyaretiniz için her zaman hazır olurlar. Opel Yetkili Servisiniz, rezervasyon talebinizi alır almaz sizinle irtibata geçecektir.
 

Aracım için nasıl yeni bir kullanım kılavuzu alabilirim?

Herhangi bir Opel Yetkili Servisini arayın ve yedek parça bölümünü isteyin. Onlar sizin için sipariş edeceklerdir. Alternatif olarak, myOpel hesabınıza “Kullanıcı El Kitabı” bölümünde bir dizi kullanıcı el kitabı yer almaktadır.
 

Yedek parça ve aksesuarları nereden alabilirim ve bunların maliyeti nedir?

Lütfen herhangi bir Opel Yetkili Servisi, yedek parça departmanıyla konuşun, ihtiyacınız olanı bulmanıza yardımcı olacaklardır. Aksesuarlar için ayrıca aksesuar kataloğumuza da bakabilirsiniz. Kataloğun bağlantısını Opel tekliflerinizin hemen altındaki genel bakış sayfasında bulabilirsiniz.

ARACIMIN HARİTALARINI VEYA YAZILIMINI GÜNCELLEMEM GEREKTİĞİNİ NASIL ANLARIM?

Aracınızın haritasını geçen yıl veya daha uzun bir süre içinde güncellemediyseniz, zamanı gelmiştir. En yeni harita ve yazılım güncellemelerini kontrol etmek için myOpel hesabınıza giriş yapın. Her harita güncellemesi yeni ve değiştirilmiş yollar, ilgi çekici noktalar ve adresler içerir. Bu veriler, navigasyon sisteminizin doğruluğunu ve genel işlevselliğini iyileştirir.


GÜNCELLEME TALİMATLARINI NEREDEN BULABİLİRİM?

En yeni harita ve yazılım güncellemelerini kontrol etmek için myOpel hesabınızda oturum açın. MyOpel garajınızda henüz araç yoksa, Araç Ekle kısmına araç şasi numarasını (VIN) girerek ekleyin. Opel modelinize bağlı olarak, myOpel sizi mevcut güncellemeler için doğru kaynağa yönlendirecektir. Orada harita ve/veya yazılım güncellemeleri için talimatları bulabileceksiniz. MyOpel hesabınız yoksa my.opel.com.tr adresine gidin veya myOpel Uygulamasını indirerek ve yeni bir hesap açabilirsiniz. Yeni myOpel hesabınıza giriş yaptıktan sonra, aracınızın şasi numarasını Araç Ekle bölümüne girerek Opel'inizi sanal garajınıza ekleyin. Mevcut harita ve yazılım güncellemeleri hakkında daha fazla bilgi için Araç Detayları bölümüne gidin.

HARİTA GÜNCELLEMESİ NAVİGASYON SİSTEMİNE YENİ ÖZELLİKLER EKLEYECEK Mİ?

Bazı harita güncellemelerinde yeni özellikler eklenebilir; ancak, belirli özellikler ve veriler navigasyon sistemine göre değişir.

Profilimdeki tüm bilgileri girmek zorunda mıyım?

Lütfen profilinizdeki tüm bilgileri doldurun. Sizi ve Opel'inizi ne kadar iyi tanırsak, hizmetlerimizi ve içeriğimizi de sizin için o kadar iyi ayarlayabiliriz.
 

Birden fazla araç kaydedebilir miyim?

Evet, bir hesaba istediğiniz sayıda araç kaydedilebilir. MyOpel'in sunduğu tüm özellikleri kullanmak için ilerleyen zamanda bayinizi ziyaret ederek aracınızın sahipliğini doğrulamak için talepte bulunun.
 

Verilerimi nasıl değiştirebilirim?

Verilerinizi kullanıcı adınızın altındaki açılır menüdeki profilim bölümümde yapılabilir.
 

Neden bir şasi numarası girmeliyim?

Araç şasi numaranızı biliyorsak, Opel'iniz hakkında kesin bilgiler sağladığından hizmetlerimizi ve tekliflerimizi sizin için özelleştirebiliriz. Araç şasi numaranızı kişisel belgelerinizde bulabilirsiniz. Araç şasi numarası ayrıca, sürücü tarafında ön cam ile gösterge panosunun birleştiği yerde ya da araç kapalıyken kapının kilitlendiği sürücü tarafındaki kapı direğini kontrol ederek de bulunabilir.
 

Araç verilerimi nasıl değiştirebilirim?

Araç Şasi Numarasını girdikten sonra veri tabanımızdan büyük miktarda veri oluşturulabilir. Belgelerinizi kontrol etmek ve bilgileri girmek için zaman harcamanıza gerek yok. Şasi numarasını girdikten sonra, yalnızca seçtiğiniz araçla ilgili tüm bilgileri bulabileceğiniz ‘Araç Ayrıntıları’na gidin.

Bir aktivasyon e-postası almadım. Nasıl giriş yapabilirim?

Lütfen hesap etkinleştirme e-postanız için önemsiz(spam) klasörünüzü kontrol edin. Orada değilse, lütfen giriş yapmayı deneyin ve etkinleştirme e-postasını gelen kutunuza tekrar göndermek için giriş kutularının altında birkaç seçenek sunulur.
 

Şifremi kaybettim veya unuttum, nasıl sıfırlayabilirim?

Parolanızı unuttuysanız, ana sayfadaki oturum aç düğmesini tıklatarak ve sonra "Parolamı Unuttum" bağlantısını seçerek yeni bir tane oluşturabilirsiniz.
 

MyOpel'deki hesabımı nasıl silebilirim?

Böyle bir şey istemeyeceğinizi umut etsek de hesabınızı istediğiniz zaman silebilirsiniz. Özel bilgileri Profilim bölümünden silebilir veya myOpel hesabınızın tamamını devre dışı bırakabilirsiniz. Bunu yapmak için, Profilim bölümündeki "myOpel üyeliğinden çıkmak " düğmesine tıklayın ve bu işlemi onaylayın. Hesabınızı devre dışı bırakmak iletişim tercihlerinizi değiştirmez. İletişim kurulmaktan vazgeçmek için, lütfen “myOpel üyeliğinden çıkmak” seçeneğini seçmeden önce iletişim tercihlerinizi güncelleyin.
MyOpel aboneliğinizi kaldırarak, myOpel uygulamanız ve - varsa - OpelConnect hesabınız silinmez. MyOpel App ve / veya OpelConnect hesabınızı kaldırmak veya devre dışı bırakmak için, lütfen aynı giriş bilgilerini kullanarak doğrudan giriş yapın ve ilgili platformun talimatlarını izleyin.
Hesabınızı ve ilişkili tüm verileri kalıcı olarak silmek için lütfen isteğinizle birlikte e-posta gönderin: privacyrights-opel@mpsa.com.
 

Önceki myOpel sitesinin bir üyesiydim. Eski giriş bilgilerim hala kullanılacak mı?

Evet. Hesabınızı ve giriş bilgilerinizi yeni myOpel sitesine aktardık, böylece normalde yaptığınız gibi giriş yapabilirsiniz. Güvenlik kurallarımızı güncellediğimizden yeni bir şifre oluşturmanız istenebilir.
 

Yeni bir e-posta adresim varsa veya daha önce kayıt yaptırdığım e-posta hesabına artık erişemezsem ne olur?

Yeni bir e-posta adresiniz varsa veya önceki e-posta adresinize erişemiyorsanız, ancak şifrenizi hatırlıyorsanız, kullanıcı adınızın altındaki açılır menüden Profilim bölümüne gidin ve e-posta adresini değiştirin. Parolanızı hatırlayamıyorsanız ve eski e-posta adresinize erişemiyorsanız, myOpel’in bir üyesi olarak yeniden kaydolmanız gerekir

Verilerim güvende mi?

Evet, veri gizliliğini çok ciddiye alıyoruz. Verilerinizin kullanımı hakkında ayrıntılı bilgi için, lütfen gizlilik politikamıza bakın.
 

Verilerim nereye gidiyor ve nerede depolanacak?

Bilgileriniz güvende ve gizli tutulacaktır. Verilerinizin kullanımı hakkında ayrıntılı bilgi için, lütfen gizlilik politikamıza bakın.
 

İletişimi nasıl iptal edebilirim?

İstediğiniz zaman, kullanıcı adınızın altındaki açılır menüde bulabileceğiniz profilim bölümündeki kişi tercihleri ​​bölümünü düzenleyerek ve ilgili seçeneğin işaretini kaldırarak pazarlama iletişiminden vazgeçebilirsiniz.
 

Profil bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Kullanıcı adınızın altındaki açılır menüde bulabileceğiniz profilim bölümüne gidin, mevcut bilgilerinizi göreceksiniz. Bilgilerinizi güncelleyin ve onları profilinize kaydetmek için 'Kaydet'i seçin

İletişim Adresimiz?


Opel Türkiye Otomotiv Limited Şirketi
Küçükbakkalköy Mahallesi Defne Sk. B Blok Apt. No:3/10 Ataşehir/ İstanbul

Müşteri hizmetleri ile iletişime geçin:
E-Posta : musteri.iliskileri.tr@opel.com
Telefon numarası : 0850 399 67 35

 

En yakın Opel Yetkili Servisini nerede bulabilirim?

Henüz bir bayi seçmediyseniz, lütfen Genel Bakış sayfasındaki hatırlatıcıyı izleyerek veya myOpel hesabınızdaki üst menü navigasyonunda bayim bölümünü tıklatarak yapın. Orada satıcı, isim, şehir veya bulunduğunuz yere göre arama şansınız var.